Sunday, February 27, 2005

愛情花

講開愛情,各方好友七嘴八舌,意猶未盡。暫且讓我多說幾句。

下周四上畫的電影「情場絕橋王」(Hitch),宣傳卡片上寫着:

醒你約會必嬴芳心小貼士:
~睇戲帶多件衫入場,唔怕女伴著涼
~散場前,諗定下一場去邊
~戲院烏燈黑火,唔代表可以手多多
~轉電話去佢個台,實行SMS攻勢
~學習用50種方法表達「你一D都唔肥」
~俾足face,記得佢生日及情人節送花去佢公司


約會前熟讀口訣
日日清洗臭襪
定期做吓體操
腳甲速剪速決
鼻毛切勿外露
跳舞忌似蛤蟆
唱歌咪扮Eason
口臭不宜接吻
冇錢萬勿死充
床上要嗌baby
完事忌說sorry


******
嗯,那些貼士都幾體貼,不過在這個怪誕都市,可能要加多以下幾樣:

~要陪佢食減肥餐,唔好嫌口淡
~見到佢化妝,唔好問佢點解搽eye shadow
~佢要買名牌,唔好即刻say no
~係挑剔佢baby fat之前,唔該閣下請減減肚腩
~送佢一部3G手機,方便用video conference情意綿綿,順道知道對方係邊
~學習用50種唔同的語言同方法講「我愛你」


上述貼士純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。

******

2003年11月,收到好友C的窩心禮物,一張幾米親筆簽名,名為「愛情花」的幾米插畫postcard,上面寫着:

他們說愛情的花兒,不斷地從天上掉下來,
尋愛的人們如果在同一秒同時接到愛情花,
將開始瘋狂相戀,不分年齡、性別、時空、沒有人可以阻撓,
可惜兩人愛情的花兒時效不一,
緣斷情滅後請繼續仰頭耐心等待……


Then,我的感情空白至今,原來我的愛情從未開花。

3 comments:

Anonymous said...

~要陪佢食減肥餐,唔好嫌口淡
~見到佢化妝,唔好問佢點解搽eye shadow
~佢要買名牌,唔好即刻say no
~係挑剔佢baby fat之前,唔該閣下請減減肚腩
~送佢一部3G手機,方便用video conference情意綿綿,順道知道對方係邊
~學習用50種唔同的語言同方法講「我愛你」

I have two questions, do u mean it? Are U serious?

XexeX said...

我的花,開過,燦爛過,凋謝過。
現在,期望她可以花開結果

Florence Lai 黎凱欣 said...

Male,難道你試過我列出的貼士?

我只不過綜合本地情場常見的情況,寫出這堆附加貼士,都係玩吓啫!

至於我自己,我都無食減肥餐,又無買名牌手袋,更加無用3G手機,D貼士唔啱我.

Xexex,現在是春暖花開的日子,只要用心灌溉,愛情花自會燦爛綻放

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...