Wednesday, March 23, 2005

你的愛情在哪邊

2%。不是本地的時裝牌子,是一個韓國的瓶裝水,炮製出一個有靚女全智賢,內容令人回味的廣告.記着看廣告後段的文字啊。



電郵的forward message說:
實在很難相信這是支廣告
但事實上它在韓國就真的造成很大的效應
每一個人見了面幾乎都會討論個兩三句
並且已有人在熱烈連署期望見到這個廣告的和解篇,一定要看....

沒有麵包為基礎的感情,在怎麼樣也會發生問題。
古語有云:貧賤夫妻百事哀。應該就是這短片所要描述的意思...


是了,你的愛情在哪一邊,理想還是現實那邊

5 comments:

Anonymous said...

Hey Florence, what is your choice? 理想還是現實?

栗子 said...

我以前都有男朋友係失業大軍
後來佢搵到0野做冇耐
大家就分手
因為我形住佢0係新公司識0左女仔唔理我...

btw 唔知支水同廣告內容有咩關係

XexeX said...

另我諗返起一段獨白

你知唔知道永遠0既係乜0野
他只不過係一個美麗0既童話
當故事完結0既時候
我啊又返番去寂寞裡面
去等另外一個故事0既開始

我呢...隨住年紀增長,會慢慢由理想偏向現實呀。

lamkiuwai said...

大部分女性都是從現實中出發,這是正常的,因為大部分男人對愛情都沒有很強的信念,我曾經做過廣告中的男主角,最後的結果,是恭喜我女朋友找到一個比我更適合的人。

chaco said...

唉又要打女人…韓國人始終唔當打女人係一回事

揀理想或現實都冇所謂,至緊要認清自己、揀o岩對象,唔好揀錯時又要怨又唔肯分手,而妄想改變對方。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...