Thursday, May 14, 2009

唔係香港人

按照特首的偉論,我唔係「一般香港人」喎,應該做甚麼人好呢?

A) 風水師身邊的女人
究竟做富婆著數,還是大婆著數?
風水師聲稱與富婆發生婚外情,換來用不完的錢。大婆看似忍辱負重,不過上庭後午飯,風水師跟大婆形影不離,彷彿無言示威,男人,利益,最後,都屬於我的。抑或,眼見未為真,不過掩眼法?
男人禮義廉,女人內心戲,真難搞。總知,兩個女人,都係影后。

B)外星人
地球幾時都咁危險,做火星人也不錯,說不定會遇上周星星,又可以上Youtube上電視──沒看過港產動畫「我阿媽係外星人」嗎?這套獲獎動畫,第二集快要出街了。既然阿媽是外星人,仔女仲唔係外星人(最少係混血兒)?你鍾意火星,水星定係土星?

C)美國人
這陣子,美國很不受歡迎啊,做美國人,會否被阻止入境,屋企都返唔到?

D)海歸人
 海歸不海龜,傳聞接棒港交所總裁的李小加,海歸精英也,前途無限。

E)不求人
咪即係一舊木頭?

2 comments:

Dilman said...

Donald 仔佢一定唔係普遍香港人, 我好肯定咁答你!

唔好咁嬲啦, Florence, 聽下 Carlos Kleiber 好過啦!

http://www.youtube.com/watch?v=IomRh4Wir2M

Florence Lai 黎凱欣 said...

Dilman,好介紹喎,聽古典音樂寫稿,其實幾爽

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...