Sunday, February 14, 2010

虎虎生威

snoopy 

 

收爐日,編輯部各位才子才女傾盡過剩文采,為虎年貢獻創意揮春,歡迎對號入座,各取所需:

 

虎中作樂

虎中一點甜

虎口良藥

虎舞飛揚

精精日上  or 精精北上 (For men only)

禮義廉齒

我,都係鍾意不勞而獲,虎頭龍尾,王子唔好變青蛙,還原/加番人工就一定笑哈哈。

 

************

 

過年開電視,虎年果然虎虎生威。

 

新聞報道,美國總統奧巴馬、加拿大總理哈珀、澳洲總理陸克文以至聯合國秘書長潘基文,也嚮應中國節慶,公開跟中國人拜年。背後那句大國崛起的潛台詞,跨過太平洋再跨過大西洋都睇得到。

 

還是熟悉的卡通人物拜年,更感親切。你喜歡上圖的Snoopy家族,還是引起激烈議論,睇完都唔知係特首新年賀辭的「回家真好」麥兜賀年動畫?

donaldtsangmcmug

 

天呀,點解電視台凌晨的賀年節目,勁唱舊歌,做到好似中央台春節晚會咁?轉台看春晚直播,以為時光倒流30年。是的是的,這年頭正值下元八運,懷舊有運行。

 

年初一 crossover情人節 ,又虎又甜,想點就點。祝各位虎虎生威,龍精虎猛,萬事勝意,日日開心

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...